Veelgestelde Vragen
24/7 bereikbaar via e-mail: support@kiddocruiser.be
Vind antwoorden op onze meest gestelde vragen.
Verzenden & retourneren
Wat als het voor mij niet werkt?
Bij KiddoCruiser is uw tevredenheid onze hoogste prioriteit. Wij staan achter de kwaliteit en effectiviteit van onze producten en zijn ervan overtuigd dat ze uw verwachtingen zullen overtreffen. Daarom bieden wij een geld-terug-garantie van 30 dagen – zodat u met een gerust hart een aankoop bij ons kunt doen.
Hoe lang duurt verzending?
Verzendinformatie KiddoCruiser
We verzenden de KiddoCruiser vanuit België naar gezinnen in heel België en Nederland.
De verzendkost bedraagt €4,95 voor zowel België als Nederland.
Niet thuis? Dan kan je je pakket eenvoudig afhalen bij een PostNL-punt in jouw buurt.
Regio Brussel
• Levering binnen 24 uur (zowel binnen als buiten de ring)
Regio Antwerpen
• Levering in Antwerpen en omliggende gemeenten
Overige regio’s in België
• Standaardlevering binnen 1–2 werkdagen
Nederland
• Levering binnen 2–3 werkdagen
Zo krijgt je kleintje zijn of haar KiddoCruiser supersnel in huis – waar je ook woont!
Hoeveel kost verzending? Waar verzenden jullie naartoe?
Gratis verzending vanaf €150, anders €7,95 (BE & NL).
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
We sturen u een trackingnummer naar uw e-mail zodra uw pakket is verzonden. Volg uw bestelling via onze trackingpagina.
Moet ik douane betalen?
In de meeste gevallen worden er geen douanekosten in rekening gebracht. Douanekosten vallen echter buiten onze controle en zijn afhankelijk van de lokale overheid. Als er voor uw bestelling douanekosten in rekening worden gebracht, bent u zelf verantwoordelijk voor de betaling ervan.
“Uitstekende kwaliteit voor iedereen die op zoek is naar een veelzijdige kinderfiets. Mijn zoontje was meteen enthousiast! Toen ik per ongeluk het verkeerde model had besteld, was de klantenservice erg begripvol en hielp mij direct om het om te ruilen. Bedankt, Kiddocruiser!”
Sofia R., Nederland